De aankomst

29 augustus 2019 - Żejtun, Malta

Hallo Allemaal,

Ik ben gistermiddag (28-8-2019) aangekomen op Malta samen met Anouk. We hadden een goede vlucht. We kwamen ook nog andere mensen tegen uit onze klas. En zaten ook nog eens achter ons in het vliegtuig. Anouk was moe dus ging slapen ik had Netflix gedownload dus ging een serie kijken. Toen we ongeveer een uurtje aan het vliegen waren was ik ook heel erg moe dus ik dacht ik ga slapen maar toen hadden we best veel turbulentie dus kon niet slapen. Dan maar lekker muziek luisteren. We liepen het vliegtuig uit en toen kregen we een hele walm van warmte. Maar wel lekker. Daarna moesten we eventje wachten op de Elaine. We zitten bij haar in huis. Ik slaap op zolder. Het is een mooi huis het is ook heel modern ingericht. We kregen eerst een rondleiding door het huis en gingen daarna lekker lunchen. We hadden pasta met pesto. Vervolgens gingen we onze koffers uitpakken. Rond half 9 gingen we avond eten. Het was heeeeel lekker maar wel veel. De mensen scheppen hier voor je op en ze houden hier van eten dus je komt zeker niks tekort. In de avond gingen Anouk en ik nog even een film kijken we waren helemaal gelukkig van After stond op Netflix hier op Malta. Toen de film was afgelopen gingen we lekker slapen. Met natuurlijk de ventilator aan.

Dit was het dan mijn eerste dag op Malta. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Eerste Maaltijd op Malta

Eerste maaltijd op MaltaDit was onze eerste maaltijd

1. Anouk Cools:
    Leuk verhaal Janne!!
  2. Jolanda:
    Leuk Janne. Er wordt goed voor je gezorgd 😄
  3. Francy Boers:
    29 augustus 2019
    😁 het komt wel goed met jullie daar!
  4. Oma:
    31 augustus 2019
    Hoi Janne, leuk om te lezen dat je daar goed bent aangekomen. Ik ben natuurlijk benieuwd naar je verhalen. Ga vooral geniet!
    Groetjes xxx